[蘋果日報]出櫃援交男 熱愛這份工

八方人物:出櫃援交男熱愛這份工
局外人視援交是貪慕虛榮、是墮落,20出頭的阿Mike,卻認為只有這份工,令他上進,給他快樂。做過送貨、超市、搭棚,阿Mike曾在職場上碰釘無數,「唔鍾意同一班同事相處」。健碩少男的興趣竟然是「同唔同男人上床」。為了做好這份工,他重拾書本學英文,當然還要努力玩健身,比起讀書、做搭棚工時,付出更多努力與汗水。 

「我唔理人點睇」

一身古銅色肌膚、身高1.8米,阿Mike對自己的身材引以為傲,也以做援交為榮。這位快樂援交男中四輟學,19歲便「出櫃」公開同志身份,約兩年前入行,「最初好奇,chat room(網上聊天室)打個名、寫低身材,點知就有人回應」。

首位客人,是一名40多歲男子。「佢又怕醜,又想搵援交,睇中我後生、大隻」。年輕是阿Mike的賣點,「有時一星期五、六個客,有時一個月先得兩個」。網上一個留言、街邊一個眉目傳情,他都格外留神。

信不信由你,阿Mike對記者說,援交拓闊了他的視野,「可以去到好多豪宅、高級餐廳,見識到好多」,最大的成就感,是能寓工作於娛樂。別人或會認定是貪慕虛榮,對他卻是另一番「道理」。

沒道德壓力?「我唔理人點睇,始終人係有呢個需要,我呢份工作,可以幫到人釋放壓力、情緒」。家人?「屋企人唔知,我冇同佢講」。阿Mike在單親家庭成長,一家甚少溝通。

年輕力壯,他做過超市搬運工、到過地盤學搭棚,但要與一班同事相處,總覺格格不入。「自己勤力做晒,老細唔會知,反而有人平時唔做,好難接受」。做援交,風險不遜於出入地盤,他會定期接受性病檢查,行內又盛傳一位變態客人,專門虐待、打劫援交男。阿Mike即時向記者展示一身肌肉:「我就唔信有人夠膽打劫我!」

有動力學好英文

愛做援交,令阿Mike有動力再學好英文,時刻努力健身,保持完美身段。阿Mike說援交令他很快樂,旁觀者未必能理解,但他不介意分享這份「光榮」。關注性工作者組織午夜藍、紫藤等出版了《就是援交》一書,裏面有Mike和另外六位男女的援交故事,希望透過他和她親口自述,糾正公眾對援交的刻板印象。

記者雷子樂

 

此条目发表在自主發布, 報章轉載, 就是援交分类目录。将固定链接加入收藏夹。

留下评论